Gelukkig, er was weer een verhaal van jullie hand te lezen!
Wij kijken daar zo naar uit elke keer!
Ja, dat alles anders gaat dan verwacht: is altijd goed voor Hollanders om dat weer eens te ervaren!
Geniet de komende dagen maar weer. Ben benieuwd wat jullie van Vietnam vinden!
Gelukkig, er was weer een verhaal van jullie hand te lezen!
Wij kijken daar zo naar uit elke keer!
Ja, dat alles anders gaat dan verwacht: is altijd goed voor Hollanders om dat weer eens te ervaren!
Geniet de komende dagen maar weer. Ben benieuwd wat jullie van Vietnam vinden!
groetjes Hanneke